Aceste aplicații vă vor face mai fericiți în 2021 – LifeSavvy

shurkin_son / Shutterstock

De multe ori apelăm la telefoanele noastre atunci când suntem plictisiți sau stresați. Din păcate, derularea prin intermediul rețelelor sociale și a știrilor rareori ne îmbunătățește starea de spirit. Cu toate acestea, există o mulțime de aplicații concepute pentru a vă face să vă simțiți mai fericiți.

Am sortat câteva alegeri de top în ambele domenii generale ale fericirii și auto-îmbunătățirii și le-am organizat pe luni. Dacă vă simțiți un pic copleșiți în ultima vreme (și cine nu?), Adoptarea unui nou obicei în fiecare lună este o modalitate cu stres scăzut de a începe să lucrați către un dvs. mai fericit.

Am început cu meditația, pentru că a începe un nou an cu o respirație profundă și o reflecție mi s-a părut cel mai bun mod de a te scufunda într-o călătorie de fericire, dar simți-te liber să-l amesteci!

Ianuarie: Meditație

Splashpage pentru aplicația Zece la sută mai fericit.
Zece la sută mai fericit

Meditația este o mare abilitate de a învăța devreme, astfel încât să puteți beneficia de ea pentru restul anului (și pentru viața dvs.). S-a demonstrat că această practică de mindfulness scade stresul și îți îmbunătățește starea de spirit.

Aplicația Zece la sută mai fericită este plină de meditații și practici ghidate pe care le puteți face oriunde, care se concentrează pe pozitivitate. Insight Timer vă permite să alegeți meditații pe baza concentrării, cum ar fi somnul, anxietatea sau stresul.

Ca orice abilitate, meditația necesită efort și practică consecvente. La început, poate fi dificil pentru cei care au gânduri de curse. Începeți încet și ușor. În curând, veți fi nerăbdători să vă simțiți fericiți după câteva minute de atenție.

Februarie: Auto-îngrijire

Splashpage pentru aplicația Jour.
Jour

Petreceți cea mai romantică lună a anului învățând să vă iubiți. Începeți prin descărcarea Jour, aplicația care servește ca jurnal zilnic de auto-îngrijire. Vă ajută să vă urmăriți cu ușurință stările și sentimentele. De asemenea, oferă informații pentru o mentalitate mai pozitivă. Fabulos te ajută să-ți construiești obiceiuri sănătoase, inclusiv să programezi timp regulat pentru tine.

Îngrijirea de sine arată diferit pentru toată lumea. Unii oameni preferă băile calde, în timp ce altora le place să gătească. Experimentează și încearcă diferite lucruri până găsești activitățile care te relaxează și te revitalizează. Apoi, asigurați-vă că vă faceți timp în programul dvs. pentru a face aceste lucruri de mai multe ori pe săptămână.

Martie: Rămâneți conectat

Splashpage pentru aplicația Touchnote.
Notă de atingere

Chiar și atunci când nu suntem într-o pandemie, poate fi dificil să rămânem în contact cu prietenii și familia. Faceți din această lună totul despre găsirea de noi modalități de a vă conecta cu cei dragi. Houseparty este conceput pentru hangouturi virtuale. Puteți juca jocuri, puteți avea o petrecere karaoke sau puteți discuta cu până la 10 persoane la un moment dat.

Deși a fost umbrit recent de Zoom, Skype este o opțiune solidă pentru apeluri video și funcționează cu toate smartphone-urile.

Pentru bunicii sau cei care preferă metode de contact mai vechi, Touchnote vă permite să creați și să trimiteți carduri celor dragi direct de pe telefon. Și, desigur, textele, apelurile telefonice și scrisorile scrise de mână sunt întotdeauna o opțiune.

Aprilie: Natura

Splashpage pentru aplicația AllTrails.
AllTrails

Când primăvara a apărut în sfârșit, aerul proaspăt și soarele vor face minuni starea ta de spirit. Sărbătoriți în aer liber făcând drumeții, ciclism sau alergând pe una dintre miile de trasee trasate pe aplicația AllTrails. Sau, faceți o plimbare prin natură și identificați plantele cu care vă întâlniți cu PictureThis.

Combinați plantele și rămâneți hidratat descărcând Plant Nanny. Această aplicație vă încredințează îngrijirea unei plante animate care se udă numai atunci când faceți (ca să spunem așa). Evitarea deshidratării vă va face mult mai fericiți (și planta copilului).

Mai: Exercițiu

Splashpage pentru aplicația Fitbod.
Fitbod

S-a demonstrat că exercițiile fizice regulate te fac să fii mai sănătos și să-ți pompezi oxigenul în creier, ceea ce îți stimulează starea de spirit. Indiferent dacă lucrați acasă sau la sală sau pur și simplu îl strângeți oricând puteți, există o mulțime de aplicații care vă vor ajuta să vă atingeți obiectivele de fitness.

Fitbod este o opțiune foarte apreciată, care vă ajută să creați antrenamente personalizate pe baza obiectivelor dvs. FitOn vă permite să accesați antrenamentele de grup pentru orice, de la yoga la Pilates.

Sau pur și simplu folosiți aplicația AllTrails din aprilie pentru a merge la plimbare.

Iunie: Călătorie

Splashpage pentru aplicația Lonely Planet.
Planeta singuratica

Conform cursului popular al lui Yale despre știința fericirii, planificarea experiențelor viitoare este una dintre cele mai bune modalități de a experimenta bucuria. Petreceți iunie planificând călătorii pe care le-ați putea face. Chiar dacă nu ajungi să mergi, anticiparea este cea care te face fericit, indiferent de rezultat.

Aplicații precum TripIt și Mapify planifică itinerarii de pe telefon. De asemenea, puteți consulta ghidurile de călătorie de la Lonely Planet sau TripAdvisor pentru inspirație. Apoi, vizitați Expedia sau Priceline pentru a obține oferte la hoteluri, mașini de închiriat și zboruri.

Iulie: Voluntariat

Splashpage pentru aplicația Point.
PUNCT

A da înapoi este una dintre cele mai simple modalități de a experimenta adevărata bucurie. Faceți câteva ore în fiecare lună pentru a fi voluntar la nivel local. Golden Volunteer Opportunities vă conectează cu companii și organizații care au nevoie de ajutor. Noua aplicație POINT încearcă să facă voluntariatul cât mai convenabil.

Pentru oportunități mai specializate, puteți descărca aplicații precum Be My Eyes, care vă permite să ajutați persoanele nevăzătoare cu sarcinile de zi cu zi prin telefon sau ShareTheMeal, pe care puteți plăti mesele pentru cei care au nevoie.

August: Pozitivitate

Splashpage pentru aplicația Motivation.
Motivație

Nu toată lumea este un optimist natural. Uneori, avem nevoie de ajutor pentru a rămâne pozitivi, mai ales când lucrurile sunt dificile. Aplicația care sunt îți trimite zilnic afirmații pozitive pentru un spor de fericire în fiecare dimineață.

Aplicația Motivation vă permite să descărcați citate pozitive despre o varietate de subiecte, inclusiv eliberarea, prietenia și dragostea. De asemenea, este ușor să folosiți citatele ca tapet sau să le distribuiți pe social media.

A descoperi cum să fii mai pozitiv este o călătorie personală. În primul rând, trebuie să-ți dai seama ce te face fericit. Unii ar putea fi înălțați citind versete biblice zilnice, în timp ce, pentru alții, fotografiile cu animale mici ar putea face truc. Imbratiseaza orice iti functioneaza!

Septembrie: Productivitate

O pagină de prezentare pentru aplicația de productivitate Todoist.
Todoist

Deși productivitatea nu este cu siguranță cheia fericirii, nici sentimentul neproductiv nu ajută. Dacă sunteți student sau lucrați de acasă, Evernote vă poate ajuta să vă păstrați toate notele, fotografiile și listele organizate și ușor de accesat.

TickTick și GoodTask sunt opțiuni excelente dacă sunteți un fan al listelor de sarcini. Dacă doriți o aplicație de sarcină sofisticată, care să includă și motivație încorporată (câștigați „karma” de finalizare a sarcinilor), Todoist este o potrivire excelentă.

Doriți să vă gamificați productivitatea? Dacă da, verificați cu siguranță Habitica. Această platformă robustă, dar capricioasă de listă de sarcini, este ca un RPG – personajul tău se ridică de fiecare dată când verifici lucrurile din lista de sarcini.

Indiferent de aplicațiile pe care le utilizați, productivitatea se referă la compromisuri. Prioritizează-ți munca și fii realist cu privire la cât poți realiza în fiecare zi. Oferă-ți și o mulțime de pauze.

Dacă vă luptați să vă concentrați în timp ce lucrați la distanță, încercați aceste sfaturi pentru a proiecta un birou la domiciliu care să vă ajute să rămâneți productiv.

Octombrie: Umor

Splashpage pentru site-ul JibJab.
JibJab

Deși în mod tradițional luna octombrie este luna pentru a vă concentra asupra lucrurilor întunecate și înfricoșătoare, încercați să adăugați și un umor suplimentar. Laugh My App Off îți trimite glume scurte și prostești în fiecare zi, în timp ce JibJab îți permite să faci cărți electronice, videoclipuri și GIF-uri amuzante pe telefon.

Există, de asemenea, o mulțime de moduri de a lucra în unele râsete prin intermediul aplicațiilor pe care probabil le aveți deja pe telefon. Mulți comedieni și creatori de conținut umoristic își împărtășesc lucrurile pe YouTube, Instagram, TikTok și multe altele.

De asemenea, puteți consulta lista în continuă creștere a comediei speciale de pe Netflix pentru a găsi un nou favorit.

Noiembrie: Recunoștință

Splashpage pentru aplicația 365 Recunoaștere.
365 Jurnalul Recunoștinței

Fii mai fericit cu ceea ce ai, exprimând recunoștință în luna recunoștinței. Aplicația Gratitude este plină de citate, panouri de vizionare și alte instrumente care vă ajută să fiți recunoscători pentru ceea ce aveți și să vă facă mai dornici să dați înapoi. 365 Gratitude Journal îți trimite în fiecare zi mesaje care te ajută să reflectezi la lucrurile bune din viața ta.

Indiferent dacă utilizați sau nu o aplicație, doar încercarea de a fi mai recunoscător vă va face mai fericit în fiecare zi. Dacă petreci doar câteva minute în fiecare dimineață gândindu-te la lucrurile pentru care ești recunoscător, vei fi uimit cât de bine te simți.

Dacă aveți copii, puteți încerca și unele dintre aceste activități pentru a-i ajuta să intre în spiritul recunoscător.

Decembrie: Dormi

Splashpage pentru aplicația Sleep Cycle.
Ciclul somnului

Somnul suficient este crucial pentru sănătatea și bunăstarea generală. Somnul slab poate afecta sistemul imunitar, sănătatea inimii și alegerile dietetice. Profitați de sezonul vacanțelor aflându-vă cum puteți crea un cadru ideal de somn.

Puteți începe cu aplicația Sleep Cycle pentru a vă analiza tiparele de somn și pentru a afla unde vă confruntați. Dacă aveți probleme cu adormirea, descărcați aplicația Calm pentru meditații de somn sau aplicația Sleep Sounds pentru o selecție largă de zgomot alb și muzică ambientală.

Dacă aveți tendința de a adormi repede, dar vă treziți în mijlocul nopții, încercați câteva dintre aceste sfaturi. Dacă nimic nu pare să vă ajute tipurile de somn sărace, asigurați-vă că discutați cu medicul dumneavoastră pentru a exclude orice problemă medicală.


Aceste aplicații vă vor face mai fericiți în 2021 – LifeSavvy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*